Prva delavnica servitizacije uspešno zaključena!
11. 06. 2019
Prejšnji teden smo začeli z drugo izvedbo programa servitizacije Things+, ki ga vodita mentorja Borut Potočnik in Tina Osojnik, moderira pa Mojca Cvirn.
Na prvi delavnici so se udeležena podjetja osredotočila na identifikacijo lastnih produktov, ki jim želijo povišati dodano vrednost na način, da produktom dodajo storitev, s katero stranka postane dolgoročni in ne le enkratni kupec.
Ključni zaključki delavnice
Zakaj razviti storitev, če vsi silijo v produkt? Kateri so primeri iz prakse na katerih bi se podjetja lahko učila? Na primer kako so butični vinarji osvajali tuje trge? Zakaj in kako je proizvajalec zaščitnih oblačil popolnoma spremenil poslovni model in trgu ponudil celovito storitev del, pri katerih so zaščitna oblačila predstavljala le del ponudbe?
Največji izziv udeležencem predstavlja prilagajanje prodajne strategije posameznemu trgu, zato ugotavljajo, da je mnogo bolje imeti produkt, ki mu manj ljudi cenovno oporeka in ima daljši domet. Vendar pa obstaja še naslednja stopnja: ko produkt transformiramo v brandirano storitev, ki še bolje omogoča kupcu doseči njegove želje ter mu optimizira uporabo produkta. Takšen produkt kupcem bolj zleze pod kožo, omogoča stabilnejši stik s kupcem ter dvigne lojalnost in mednarodne uspehe.
V Tehnološkem parku Ljubljana smo pripravili program za razvoj storitev v okviru projekta THINGS+, v katerem produktnim podjetjem pomagamo pri nadgradnji. Udeležena podjetja imajo med 10.000,00 € in 2.000.000 € prihodkov, njihov cilj pa je povečanje prodaje na globalnih trgih.
Avtor: Mojca Cvirn
Projekt THINGS+ sofinancira program Interreg Central Europe.