Novice iz XLAB-a

22. 07. 2024

Novice iz XLAB-a

Največja japonska zavarovalnica niza uspehe z rešitvijo ISL Online

Slovensko podjetje XLAB je z rešitvijo ISL Online pomagalo največji japonski zavarovalni družbi Nipon Life Insurance Company (Nissay) doseči izjemne rezultate. Z uvedbo tehnologije za deljenje zaslona so dosegli kar štirikratno povečanje števila posvetovanj s strankami.

Poleg tega je 50.000 zavarovalniškim agentom omogočen prehod na varno in učinkovito prodajo na daljavo. Preberite, kako je ta inovativna tehnologija spremenila poslovanje Nissay in kakšne koristi prinaša zaposlenim in strankam.

Nadaljujte branje članka.

Intervju z Juretom Pompejem, izvršnim direktorjem in soustanoviteljem ISL Online

Varnostni detektivi so nedavno opravili intervju z Juretom Pompejem, izvršnim direktorjem in soustanoviteljem podjetja ISL Online. Jure in Damjan Pipan, CTO sta leta 2001 ustanovila ISL Online, ko je bila tehnologija za oddaljeno namizje še v povojih. Danes je ISL Online vodilni ponudnik programske opreme za oddaljeno namizje, ki med drugim sodeluje s podjetji, kot so Konica Minolta in Švicarska pošta.

V tem intervjuju Pompe deli vpoglede v edinstvene značilnosti in robustne varnostne ukrepe, ki ločujejo ISL Online od konkurence, vpliv pandemije na povpraševanje po oddaljenem namizju ter najboljše prakse za varno oddaljeno dostopanje in podporo. Preberite več o tem, kako ISL Online oblikuje prihodnost oddaljenega dela in zagotavlja varnost na najvišji ravni.

Nadaljujte branje članka.

ISL Online dosega najvišjo oceno zadovoljstva in vodi v kategoriji programske opreme za oddaljeno namizje na G2

ISL Online je prejel najvišjo oceno zadovoljstva s strani resničnih uporabnikov in ostaja vodilni v kategoriji programske opreme za oddaljeno namizje na G2, največjem in najbolj zaupanja vrednem trgu poslovne programske opreme na svetu. Z oceno zadovoljstva 96/100 in 92% uporabnikov, ki bi priporočili ISL Online, so dokazali visoko raven zadovoljstva uporabnikov in učinkovitost njihovega produkta.

Poleg tega so dosegli tudi najvišjo oceno v kategoriji odnosov z uporabniki med velikimi podjetji. Preberite več o tem, kako ISL Online postavlja nove standarde v oddaljeni namizni tehnologiji in zakaj jih uporabniki tako cenijo.

Nadaljujte branje članka.

Nazaj