Kako uspešneje voditi LinkedIn stran?
10. 09. 2019
Prejšnji teden smo v Tehnološkem parku Ljubljana organizirali LinkedIn delavnico s specialistko za LinkedIn in družbena omežja, Manco Korelc. V dveh urah smo spoznali ključne koncepte "social sellinga", ki je osnova za učinkovito uporabo LinkedIn strani.
Predstavljamo ključne povzetke in uporabne nasvete, ki vam bodo pomagali pri vodenju vaših LinekdIn strani:
- Pri kreiranju vsebine upoštevajte razmerje 60-20-10-10; koristna izobraževalna vsebina, korporativna vsebina (dogodki, projekti, reference), predstavitve ljudi, prodajna vsebina.
- To razmerje lahko spremenite glede na vaše cilje, ki jih želite doseči. Če je vaš cilj predvsem grajenje »employer branda«, potem boste več vsebin namenili ekipi, odnosih, dosežkih,…
- Pravilo Pravilo 5-2-2 velja za objavo lastnih vs. tujih vsebin. Okvirno deluje 5 tujih, 2 naši/lastni, 2 osebni objavi. Tudi pri deljenju vsebin drugih profilov, strani, dopišite svoje misli, svoje vtise, mnenje – skratka zakaj se vam je zdela ta vsebina vredna deljenja.
- Objavljajte različne vsebine v različnih oblikah in formatih – video, slika, tekst, pdf.
- Zelo dobrodošlo je, če se v prvi uri po objavi pojavijo lajki in komentarji, ker s tem pospešite vidnost (na začetku ko gradite prepoznavnost, lahko prosite sodelavce, da vam pri tem malo priskočijo na pomoč ;))
- Ni nujno, da so objave vedno brendirane, vrhunskega dizajna, video posnetki pa posneti s profesionalno opremo. Prav osebne, z dodatkom nas, so najbolj zaželene. Pri kreiranju super dizajnov si lahko pomagate z orodjem Canva.
- Priporočljiva je uporaba do 6 hashtagov (#). Tudi emoticonov se ne bojte, vendar jih uporabljajte zmerno in vsebini primerno.
- Dodajte CTA (call to action) in vpletite tudi druge kanale za promocijo (mailing, spletna stran, podpis v mailu,…)
- Redno pišite dobro vsebino in vpletite zaposlene, ki naj imajo urejene profile in povezane s podjetjem.
- Spodbujajte dvosmerno komunikacijo z vašimi sledilci.
Avtorica: Elvisa Basailović
Foto: Elvisa Basailović
jg