Zakaj smo za produkte prepoznavnih znamk pripravljeni plačati več?

Zakaj smo za produkte prepoznavnih znamk pripravljeni plačati več?

Datum dogodka: 20. 09. 2018 ob 17:00

Med navidezno enakimi produkti kupci izbirajo na podlagi svojih vrednot, izkušenj, osebnega življenskega sloga in povsem pristranske všečnosti. Dobro zastavljena blagovna znamka izraža vse našteto in kupca nagovarja z vsebino in podobo, premišljeno in ciljno.

Do znamk razvijamo zelo osebne odnose in z dobrim brandingom lahko naredite dober vtis na kupce. Ustrezna postavitev nove ali osvežitev že obstoječe blagovne znamke pripomore k prepoznavnosti na trgu, hitrosti rasti in doseganju poslovnih ciljev.

Na delavnici bomo prečesali osnovne prijeme brandinga, spisali lekcije na uspešnih in neuspešnih primerih iz prakse in poiskali priložnosti tudi za vaše blagovne znamke.

Delavnica je namenjena vsem, ki delujejo na trgu in želijo povečati znanje o brandingu z namenom večje marketinške uspešnosti.

Lepo vabljeni v Tehnološki park Ljubljana, dne 20. 9. ob 17. uri (Tehnološki park 19, pritličje stavbe B).

Število mest je omejeno, prijava na dogodek pa obvezna na https://goo.gl/forms/FTQ5NtAvVI6QIdQF3

Delavnico bosta vodila Darja Brečko Poženel in Luka Klemen iz DBP - brand design studio.


Darja Brečko Poženel ima več kot 20 let izkušenj z razvojem blagovnih znamk in grafičnim oblikovanjem. Je avtorica mnogih uspešnih vizualnih znamk. Študirala je vizualne komunikacije in oblikovanje na Univerzi za likovno umetnost v Ljubljani, je prejemnica Študentske Prešernove nagrade in nagrado za pomembna umetniška dela. Darja je tudi docentka na Fakulteti za oblikovanje v Ljubljani in predavateljica na domačih in tujih konferencah.


Luka Klemen ima več kot 10 let izkušenj na področju vodenja marketinških projektov, priprave kreativnih marketinških konceptov, odnosov z javnostmi, strateških komunikacij in pospeševanja prodaje. Diplomiral je iz socialne antropologije na Univerzi v Ljubljani. Luka vodi marketinške delavnice in piše prihodnost številnih blagovnih znamk.

Aktivnosti Tehnološkega parka Ljubljana d.o.o. v okviru operacije SIO-TPLJ-2018-2019 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

 


Nazaj