Trening aktivne prodaje

Datum dogodka: 08. 03. 2017 ob 09:00
Zavedamo se kako pomemben vpliv na uspešno podjetje ima prodaja in hkrati vemo, kako velik odpor imajo ljudje do nje. V ta nemn vas vabimo, da se nam pridružite na Treningu aktivne prodaje, ki bo 8. 3 .2017 ob 9.uri v Tehnološkem parku Ljubljana, stavba B, Konferenčna dvorana. Dogodek bo zaključen predvidoma ob 15.uri.
Potek dela:
1. Kratek uvod o pomenu odnosa v prodaji
2. Prepričanja udeležencev o aktivni prodaji:
- preokvirjanje negativnih prepričanj,
- pozitivna naravnanost in
- ozaveščanje, zakaj je aktivna prodaja pomembna, kaj in zakaj nam doprinese.
3. Prvi vtis in ugotavljanje potreb:
- zakaj je prvi vtis pomemben,
- kako ga ustvarimo,
- kako ugotavljamo potrebe in postavljanje odprtih vprašanj.
4. Igre vlog in povratna informacija:
- Vse skupaj združimo s treningom v obliki igre vlog. Tri osebe v skupini, ki se zamenjajo. Eden v vlogi prodajalca, drugi v vlogi kupca, tretji je opazovalec.
- Nato par skupin prosimo za demonstracijo. Skupino razdelimo na tri dele, pri čemer vsaka skupina opazuje določen vidik prodaje. Ko se demonstracija zaključi vsaka oseba, glede na opazovan vidik prodaje najde nekaj dobrega (pozitivna naravnanost, prepričanja), trenerki pa podava celostno povratno informacijo.
- Namen tega je, da oseba ozavesti, kaj dela dobro, dobi potrditev in pozitivno motivacijo, ter informacijo in napotke o spremembah na bolje.
5. Zaključek
- Konkreten plan, kaj bo moj naslednji korak, ki ga bom naredil oz. sprememba ki jo bom uvedla. Mentoriranje ekip
Trening je zasnovan zelo praktično. Poudarek je na praktičnem delu udeležencev, s kratkimi teoretičnimi vložki, ki predstavljajo največ 30%.
Prijave na dogodek pošljite na vera.nunic@tp-lj.si.
Nazaj