Skrivni junak uspešnih spletnih strani

Datum dogodka: 19. 09. 2018 ob 14:00
Ne dizajn, ne koda. Vsebina je srce in duša vsake uspešne spletne strani. Skozi praktične primere bomo pogledali kaj vaša stran trenutno sporoča in kako to komunikacijo izboljšati, da bo začela prinašati rezultate.
Vsebina delavnice
Kako ste zadovoljni s količino posla, ki ga pridobite preko vaše spletne strani? Imam prav, da ste po več poskusih prenove obupali in dvomite, da je splet sploh lahko uporaben kanal za vaše podjetje?
Se je spletna agencija sploh potrudila spoznati vaš posel, vaš trg, vašo ciljno publiko in določila cilj, ki ga mora vaša spletna stran dosegati? So vam znali prodati le lep dizajn? Koliko so vam pomagali pri pripravi vsebine in komunikaciji, ki sta zares edini pomembni pri prodaji?
Vsebina je razlog, zakaj smo ljudje na internetu. Poglejmo socialna omrežja. Tam smo zaradi ljudi in podjetij, ki objavljajo vsebino, ki je za nas relevantna in ne zaradi lepega dizajna LinkedIna ali Facebooka.
Na delavnici bomo na konkretnih primerih vaših spletnih strani naredili pregled, kaj vaša spletna stran obiskovalcu trenutno sporoča. Analizirali bomo tipične napake, ki jih podjetja pri pisanju tekstov za spletno stran delamo, zakaj te napake počnemo in kaj bi v resnici morali početi, če želimo doseči zadane rezultate.
Obvezno: ob prijavi pošljite povezavo do spletne strani vašega podjetja, za katero želite, da jo na delavnici preučimo!
Število mest je omejeno, PRIJAVA OBVEZNA!
Za koga je delavnica primerna?
Za tehnološka podjetja, ki ne dosegajo želenih rezultatov s svojo spletno stranjo. Ali za tista, ki šele razmišljajo o uporabi spleta kot novega kanala za pridobivanje potencialnih strank.
Delavnica NI primerna za:
- obrtnike in mikro podjetja,
- tiste, ki šele začenjajo s poslovno idejo,
- netehnološka podjetja.
Vodja delavnice
Primož Cigler je ustanovitelj več podjetij. Pri vsakem izmed njih je prodaja preko spleta igrala ključno vlogo. Iz inženirskega backgrounda je bil potisnjen v marketinške vode in se za lastne potrebe naučil pisati prodajna besedila. V zadnjih nekaj letih je izključno preko spleta s svojo ekipo prodal za več milijonov evrov produktov po celem svetu.
V vseh je ključno vlogo igrala vsebina in jasna komunikacija. Zdaj želi podjetjem s tehnično dovršenimi produkti pomagati, da skozi jasno komunikacijo preko spletne strani dosežejo rezultate, ki so si jih zadali.
Aktivnosti Tehnološkega parka Ljubljana d.o.o. v okviru operacije SIO-TPLJ-2018-2019 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.
Nazaj