Medijska strategija - Kako zgraditi prepoznavnost in izstopati
Datum dogodka: 19. 09. 2024 ob 17:00
Želite povečati prepoznavnost svojega podjetja, organizacije ali projekta? Se sprašujete, kako pristopiti do medijev in zgraditi uspešne odnose z novinarji? Pridružite se našemu srečanju, kjer bomo raziskali ključne korake za učinkovito sodelovanje z mediji.
Na srečanju boste izvedeli:
- Kako prepoznati zgodbo, ki bo pritegnila pozornost medijev.
- Kako pravilno pripraviti sporočilo za javnost.
- Učinkovite načine za vzpostavljanje in vzdrževanje odnosov z novinarji.
- Praktične nasvete za uspešen intervju in javni nastop.
- Kako ravnati v kriznih situacijah ter obvladovati negativne medijske objave.
Gostujoči strokovnjaki:
- Mitja Sagaj, novinar in urednik časnika Večer
- Janja Pavlin, strokovnjakinja za odnose javnostmi
Pogovor vodi Elvisa Basailović, vodja komuniciranja v Tehnloškem parku Ljubljana
Komu je delavnica namenjena?
Prvotno start-up podjetjem v začetnih fazah razvoja, dobrodošli pa so vsi marketinški strokovnjaki, organizacije ter vsi, ki želijo izboljšati svoje odnose z mediji.
Čas in lokacija
Datum: 19.9.2024, 17.00 - 18.30
Lokacija: Tehnološki park Ljubljana
O natančni lokaciji (sejni sobi) vas bomo obvestili en dan prej po e-pošti, ki je odvisna od števila prijav oz. velikosti skupine.
Po zaključku srečanja se bomo odpravili na pijačo h glavnemu odru Arene Tehnologij, kjer se bo nadaljeval TNT show in party (https://lnkd.in/dgytbvNM).
* Zaradi prostorskih omejitev je število prostih mest omejeno. Sedeže bomo polnili po načelu kdor se prej prijavi.
PRIJAVA
Program sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Izvaja se na podlagi programa »Vsebinska podpora za hitrejšo globalno in trajnostno rast inovativnih MSP (RazvojniPlus Program)« v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju od 2021 do 2027.
Nazaj